Endelig kombinerer vi ELinn og Kvalitetskontroll, så du kan få alle fordelene av et komplett ordre- og dokumentasjonssystem i ELinn, sammen med et internkontrollsystem i Kvalitetskontroll
– Elinn-kundene har over tid etterspurt et internkontrollsystem, som kan nå tilbys gjennom Kvalitetskontroll. Derfor har vi integrert systemene, slik at elektrikere enkelt kan oppfylle kravene i internkontrollforskriften, i tillegg til å dra nytte av andre praktiske funksjoner fra Kvalitetskontroll, forteller Andreas Mariano Aasheim, Partner Manager i SmartCraft, selskapet bak både ELinn og Kvalitetskontroll.
I Kvalitetskontroll får du en rekke funksjoner som ELinn ikke tilbyr, som håndtering av avvik, prosedyrer, befaringer, personalprofiler med CV, medarbeidersamtale og kompetanseoversikt. Løsningen inneholder også et prosedyrebibliotek tilpasset elektrikere, med blant annet HMS-, styrings- og miljøhåndteringsprosedyrer
Hvordan fungerer dette for deg som ELinnbruker?
På desktop har du full tilgang til hele kvalitetskontroll, og alt det inneholder. For full oversikt, ta en titt på kvalitetskontroll sine nettsider. For utebrukere på mobil har vi laget en superenkel link til avviksmodulen i Kvalitetskontroll, rett fra din ordre i ELinn.

Når du står på en ordre i Elinn og trykker på «Avvik», åpnes automatisk avviksmodulen i Kvalitetskontroll på samme ordre. Dersom ordren ikke allerede finnes, blir den opprettet automatisk. Deretter fyller ut ut det du trenger på avviksmodulen, lagrer, og hopper rett tilbake til ordren din i ELinn.
Hva koster det?
For deg som ELinnkunde trenger du kun å betale 143 kr. eks. mva. i måneden ekstra, for å få kvalitetskontroll og integrasjonen til din ELinnbruker. I tillegg kommer en oppstartskostnad på 5000kr. Hvis du er ny kunde vil du betale 569 kr i mnd. eks. mva for både ELinn og Kvalitetskontroll.
Se under for en oversikt over hvor du som ELinnbruker lettest finner de ulike funksjonene:
